Hei,
Dette innlegget kan ha havnet i feil forumdel, flytt det gjerne rett hvis det er tilfelle.
Trenger en hel haug med franske treskruer for et stort gjerdebygg. Har vært på et par byggevarehus og bare sett småpakker på 10-15 skruer. Trenger 400+ stykker, så det blir jo veldig dyrt.
Vet noen hvor man kan kjøpe storpakker?
Bor i Gøteborg.
Mvh
Stefan
Dette innlegget kan ha havnet i feil forumdel, flytt det gjerne rett hvis det er tilfelle.
Trenger en hel haug med franske treskruer for et stort gjerdebygg. Har vært på et par byggevarehus og bare sett småpakker på 10-15 skruer. Trenger 400+ stykker, så det blir jo veldig dyrt.
Vet noen hvor man kan kjøpe storpakker?
Bor i Gøteborg.
Mvh
Stefan
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 innlegg
Biltema har, det kommer an på hvilke kvalitetskrav man stiller. Billige er de uansett.
Hobbyelektriker
· E
· 15 397 innlegg
Sjekk Odal, Swedol og lignende, samt vanlige jernhandlere.
Selv nekter jeg å kjøpe fem skruer i en tåpelig pinpackpose.
Selv nekter jeg å kjøpe fem skruer i en tåpelig pinpackpose.
Joo biltema i all ära men deres skrue er i 4.6 holdfasthet så du må ta en dimensjon grovere enn med kvalitetsskrue som har 8.8... Hvilken dimensjon er aktuell? jeg har et par pall franskskru stående som vi ikke bruker lenger i praksis da wurths SK-modell er overlegen i de fleste tilfeller..
En jernvarehandel burde lett kunne slå Biltemas priser forutsatt at man kjøper pakning. At butikken deretter tilbyr salg i løsvekt eller stk gjør jo selvfølgelig at prisen blir høyere...
Dessverre vil ikke alle selge skrue tydeligvis...
Dessverre vil ikke alle selge skrue tydeligvis...
Klikk her for å svare