Hei
Beklager hvis dette er feil emne, moderator kan gjerne flytte.

Tenkte å spørre om noen har noen tips om en lignende anordning i for eksempel garasjetaket.

Ser for meg to parallelle enmeters biter, men hva skal man ha som spennanordning for skiene?

Husker at faren min hadde smarte takstativbøyler med gummistropper for skiene til Amazonen.

Takknemlig for alle tips siden skiene alltid er i veien.
Mvh
Fredrik

Gjort en veldig enkel innretning med samme tanke som deg. Ingen spennanordning trengs. Bare å skyve inn skiene eller andre "bra att ha" ting.

Skiholder laget av treplanker i taket, med ski og staver organisert for oppbevaring i et verksted eller garasje.

nikasp
Jeg har Elfahyller på litt over to meter på en vegg og samler ski øverst. Barna er små så akkurat nå har vi "bare" 6 par ski sammen inklusiv staver til alle og piker for turskøyting. Skiene ligger bra og tilgjengelig øverst under taket, i stil med denne men jeg tror konsollene jeg har er klart lengre.

p4m9bpoiodtdhay9fhgs.jpg

Ulempen med Elfa er at det er dyrt, men de er skikkelig bra. Tror min vegg kostet rundt 4000 men da har jeg plass til spader, raker, visse verktøy som jeg vil ha lett tilgjengelig nær porten og en lang hylle for alle slags flasker og kanner m.m.

• Liker
JustDoIt
  • Laddar…
Hei
Skulle være interessant å se et bilde på din vegg, når nikasp. Takk for svaret!
Mvh
Fredrik

Veldig interessant løsning Cricke!! Takk!

nikasp
Slik så det ut da jeg nettopp hadde montert den. Den sluker ganske mye selv om den ikke er så stor. Har komplettert med kroker til venstre og i forkant for alle sykkelhjelmer og kabler m.m. Har også kjøpt små metallhyller ca 15 cm dype for småting der vannsprederen nå henger. Har en lang variant på 360 cm inne som nok gikk på over 10' inkl 20% rabatt som de jo ofte har på K-Rauta og andre steder. Veldig lettvint med de bærelistene man skrur opp ved taket og så henger alt på.

Blir mer og mer irritert over spadene og vurderer å bytte ut mot lengre hengelister samt hyller og lage et redskapsbod utendørs istedenfor.

F fredand44 skrev:
Hei
Det hadde vært interessant å se et bilde av veggen din, når nikasp. Takk for svaret!
Mvh
Fredrik

• Organisert garasje med sykkel, verktøy på veggen, hyller med plastkanner og bøtte, kroker med kabler og sykkelhjelmer, og sportsutstyr lagret øverst.
  • Liker
Fredda2k2 og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.