Hei! Som ni ser på bildene må jeg pynte opp overflatene på benken rundt murpeisen, resten skal sparkles og males hvitt. Jeg vil ha disse i betongfølelse men vet ikke hvordan jeg skal overflatebehandle.

Skal jeg fylle på med mer betong 1-2cm (kreves ytterligere armering?) og håpe på at det blir jevnere/penere?
Avrettingsmasse som overflate? sparkle og male i betongfarge?
Funker mikrosement?

Kom gjerne med andre ideer, er mottakelig for alt!

/Gustav
 
  • Peis med uferdig betongbenk, ved oppbevart under; overflate skal pusses opp for en jevnere betonglook. Spørsmål angående overflatebehandling.
  • Peis med arbeidsbenk i betong, ved oppbevart under, og uferdige overflater; gulv er uferdig og omgivelsene antyder pågående renovering.
P
G guslar skrev:
Hei! Som dere ser på bildene må jeg fikse opp overflatene på benken rundt murpeisen, resten skal sparkles og males hvit. Jeg vil ha disse i betongfølelse men vet ikke hvordan jeg skal overflatebehandle.

Skal jeg fylle på med mer betong 1-2cm (kreves ytterligere armering?) og håpe på at det blir jevnere/penere?
Avrettingsmasse som overflate? sparkle og male i betongfarge?
Fungerer microcement?

kom gjerne med andre ideer, er mottakelig for alt!

/Gustav
Microcement..
 
Rejäl skrev:
Microcement..
Ok, er det enkelt å påføre selv?
 
P
G guslar skrev:
Ok er det enkelt å påføre selv?
Ja det finnes mengder med videoer på hvordan.. bare google litt😉
 
N
Hydralisk kalkmørtel 1mm.
 
  • Liker
guslar
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.