Hei! Som ni ser på bildene må jeg pynte opp overflatene på benken rundt murpeisen, resten skal sparkles og males hvitt. Jeg vil ha disse i betongfølelse men vet ikke hvordan jeg skal overflatebehandle.
Skal jeg fylle på med mer betong 1-2cm (kreves ytterligere armering?) og håpe på at det blir jevnere/penere?
Avrettingsmasse som overflate? sparkle og male i betongfarge?
Funker mikrosement?
Kom gjerne med andre ideer, er mottakelig for alt!
/Gustav
Skal jeg fylle på med mer betong 1-2cm (kreves ytterligere armering?) og håpe på at det blir jevnere/penere?
Avrettingsmasse som overflate? sparkle og male i betongfarge?
Funker mikrosement?
Kom gjerne med andre ideer, er mottakelig for alt!
/Gustav
Microcement..G guslar skrev:Hei! Som dere ser på bildene må jeg fikse opp overflatene på benken rundt murpeisen, resten skal sparkles og males hvit. Jeg vil ha disse i betongfølelse men vet ikke hvordan jeg skal overflatebehandle.
Skal jeg fylle på med mer betong 1-2cm (kreves ytterligere armering?) og håpe på at det blir jevnere/penere?
Avrettingsmasse som overflate? sparkle og male i betongfarge?
Fungerer microcement?
kom gjerne med andre ideer, er mottakelig for alt!
/Gustav
Klikk her for å svare

