Hei
Har 1,56 m2 fliser å fuge. Litt mer enn halvparten er helt nylagt fliser. Litt mindre enn halvparten er derimot eksisterende fliser hvor jeg har skrapet bort det øverste laget fugemasse for å fylle i med samme som på det nye.
På posen står det 0,3-3 kg/m2. Det er jo et veldig stort spenn og vanskelig å trekke noen konklusjoner av. Litt merkelig når fugene er omtrent like brede og dype.
Jeg har to kg pulver å blande til. Kommer det til å være nok, tror dere?
Har 1,56 m2 fliser å fuge. Litt mer enn halvparten er helt nylagt fliser. Litt mindre enn halvparten er derimot eksisterende fliser hvor jeg har skrapet bort det øverste laget fugemasse for å fylle i med samme som på det nye.
På posen står det 0,3-3 kg/m2. Det er jo et veldig stort spenn og vanskelig å trekke noen konklusjoner av. Litt merkelig når fugene er omtrent like brede og dype.
Jeg har to kg pulver å blande til. Kommer det til å være nok, tror dere?
det kommer an på hvor mange fuge-linjer du har. om du har 60x60 fliser da holder det med 0.5 kg fugemasse. om du har mosaikk og flisene er tykke (f.eks. granittkeramikk mosaikk med 1 cm dype fuge-linjer) 2 kg kanskje ikke er nok
Klikk her for å svare