La fliser i en del av kjøkkenet ved komfyrene.
Det var omtrent 50% betong og 50% bjelker.
Så for å unngå sprekker droppet jeg sponplate og avrettet over hele området ca 4 cm.
Fiberarmert Finja avrettingsmasse og armeringsnett.

Det ble plant og fint å legge fliser på.
I området med bare bjelker monterte jeg 12 mm kryssfiner mellom i nivå med overdelen på bjelkene.
Føles som om det ble veldig bra.
 
O Olofolofolof skrev:
som längst ca 3600
Blir ikke helt klok på bildene dine. Ligger det en konstruksjonsbetong under dine bjelker?
 
Takk for bra innlegg. De gamle bjelkene svikter ikke men er ikke helt rette. Ikke det beste bildet. Er bare grus ingen betong under/mellom bjelkene
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.