Jeg har tenkt å bygge en ny utendørs trapp til huset og vil støpe trinnene selv, jeg har tenkt meg topptrinnet til 120x120 cm og de andre trinnene 120x80 med omtrent 40-50 utstikk. Jeg tenker en stålkonstruksjon som holder opp alle trappetrinnene og jeg vurderer å legge inn varmekabler i trinnene som type Multiflex 27. Jeg har lagt opp et bilde for inspirasjon. Jeg mottar gjerne tips, da dette er helt nytt for meg, spesielt når det gjelder støpingen. //Jonas

• Moderne utendørs trapp med brede betongtrinn og innebygd lys, omringet av dekorative planter og fører opp til et hus med store vinduer.
  • Liker
Glada-amatören
  • Laddar…
G gniden skrev:
Jeg har tenkt å bygge en ny utendørs trapp til huset og vil støpe trinnene selv, jeg har tenkt meg topptrinnet 120x120 cm og de andre trinnene 120x80 cirka 40-50 utstikk. Jeg tenker en stålstillas som holder opp alle trinnene og jeg funderer på å legge inn varmeslynger i trinnene, typ Multiflex 27. Jeg har lagt opp et bilde for inspirasjon. Jeg mottar gjerne tips da dette er helt nytt for meg, spesielt når det gjelder støpingen. //Jonas
Hallo der!
Så dette innlegget og blir kjempetent!
Har du lyst til å dele hvordan det gikk?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.