A agl #1 Medlem · 27 innlegg 4 apr 2006 kl 14:52 agl Medlem 27 innlegg 4 apr 2006 kl 14:52 #1 Hei, er det noen som vet om det fungerer bra å flislegge på mdf? Jeg vurderer å bygge opp en benk/vaskestell i MDF som deretter selve servanten skal monteres i. Har dere andre forslag til materiale? Takk på forhånd
Hei, er det noen som vet om det fungerer bra å flislegge på mdf? Jeg vurderer å bygge opp en benk/vaskestell i MDF som deretter selve servanten skal monteres i. Har dere andre forslag til materiale? Takk på forhånd
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 401 innlegg 4 apr 2006 kl 15:44 MathiasS Medlem Stockholm 37.401 innlegg 4 apr 2006 kl 15:44 #2 Da er det jo enkelt å skru på en gipsplate å flislegge på, så har du det perfekte underlaget.
M matshermansson #3 Medlem · Västra Götaland · 219 innlegg 4 apr 2006 kl 17:32 matshermansson Medlem Västra Götaland 219 innlegg 4 apr 2006 kl 17:32 #3 Jeg ser litt på en gulvplate av MDF til badet. Det skal være mulig å flislegge direkte på den ifølge produsenten. Det kan være at MDF er så kompakt i seg selv at det ikke oppstår noen bevegelser av fuktighet. Men på veggen ville jeg nok uansett brukt OSB+Gips.
Jeg ser litt på en gulvplate av MDF til badet. Det skal være mulig å flislegge direkte på den ifølge produsenten. Det kan være at MDF er så kompakt i seg selv at det ikke oppstår noen bevegelser av fuktighet. Men på veggen ville jeg nok uansett brukt OSB+Gips.