Jeg leier en leilighet i en nybygd flerfamiliehus. La merke til at naboen på samme etasjeplan 0 (der to sokkelleiligheter finnes) har malt betong i taket sitt. Ble undrende da jeg har et innertak med hvite plater. Tok bort en plate og derunder er det rå betong og metallbjelke. Vet noen om det er vanlig å bygge sånn i en bolig. Det lukter sterkt i leiligheten, noe kjemisk. Takknemlig for tanker om dette.