Jeg leier en leilighet i en nybygd flerfamiliehus. La merke til at naboen på samme etasjeplan 0 (der to sokkelleiligheter finnes) har malt betong i taket sitt. Ble undrende da jeg har et innertak med hvite plater. Tok bort en plate og derunder er det rå betong og metallbjelke. Vet noen om det er vanlig å bygge sånn i en bolig. Det lukter sterkt i leiligheten, noe kjemisk. Takknemlig for tanker om dette.
 
  • Åpning i hvitt senket tak viser rå betong og en metallbjelke over.
Det er et nedhengt himling. Veldig vanlig i kontorlokaler men etter det jeg vet betydelig mindre vanlig i leiligheter.

Lukten bør ikke ha noe med ditt tak å gjøre.
 
  • Liker
Chris Ma
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.