Hei
I Västerås finnes/fantes F:a Idé-rum.
Et kjempebra sted å dra til for å få ideer og i visse tilfeller handle til rimelige priser. (Om man fant en ekspeditør, og om artiklene var på lager)
Nå har de tydeligvis gått i KK. (igjen)
Er det noen som vet om de har åpent og/eller om det blir noe salg av lageret?.
Vi hadde jo faktisk funnet en del vi tenkte å kjøpe, men så stengte de ???
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.