hei,

første innlegg i dette suverene forumet. håper på hjelp. Skal sette igjen et kjellervindu, som sitter i en grunn bestående av leca med puss på. Hva skal jeg bruke for materiale? vil ikke plukke ut vinduet, bare mure det inn...
 
Leca kanskje..?
 
Hvorfor skal du ikke plukke ut vinduet? Det er ikke bra å ha et vindu innebygd i veggen. Vil du bare bygge det til midlertidig kan du kanskje bruke plater av fibercement, type Minerit, og sette foran med.
 
Oi, jeg leste slurvete. Det høres veldig rart ut å beholde vinduet i veggen, selvfølgelig fjerner du det.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.