hei,
første innlegg i dette suverene forumet. håper på hjelp. Skal sette igjen et kjellervindu, som sitter i en grunn bestående av leca med puss på. Hva skal jeg bruke for materiale? vil ikke plukke ut vinduet, bare mure det inn...
første innlegg i dette suverene forumet. håper på hjelp. Skal sette igjen et kjellervindu, som sitter i en grunn bestående av leca med puss på. Hva skal jeg bruke for materiale? vil ikke plukke ut vinduet, bare mure det inn...
Hvorfor skal du ikke plukke ut vinduet? Det er ikke bra å ha et vindu innebygd i veggen. Vil du bare bygge det til midlertidig kan du kanskje bruke plater av fibercement, type Minerit, og sette foran med.
Klikk her for å svare