Holder på å rive ut et oppbygd gulv i kjellerstue fra 1975.
Alt er muggangrepet og lukter vondt.
To av bjelkene sitter faststøpt langt inn under en oppmurt peis, dog oppå bunnplaten. De sitter vinkelrett mot hverandre og er trolig spikret sammen.
Er ikke veldig ivrig på å rive ned peisen.
Noen som har tips om hvordan man kan få ut bjelkene???
(Dra ut dem med vinsj, brenne dem opp...)