Ja, hva er beste måten å finne ut hvor takbjelkene sitter?
Og så vidt jeg vet skal de sitte med 40 cm mellomrom, men en fyr jeg snakket med sa at bjelkene i disse husene er veldig tynne og sitter med typ 5 cm mellomrom. Er det en eksisterende løsning eller snakket han bare &#(/%¤?
Og så vidt jeg vet skal de sitte med 40 cm mellomrom, men en fyr jeg snakket med sa at bjelkene i disse husene er veldig tynne og sitter med typ 5 cm mellomrom. Er det en eksisterende løsning eller snakket han bare &#(/%¤?
400 er det dyrt?
Ellers kan man banke mot taket og flytte hånden... Du merker en viss forskjell i lyden på disse stedene der regelen finnes. Det holder som regel å finne én. Øvrige pleier å ligge med 600 eller 400 mm mellom.
Ellers kan man banke mot taket og flytte hånden... Du merker en viss forskjell i lyden på disse stedene der regelen finnes. Det holder som regel å finne én. Øvrige pleier å ligge med 600 eller 400 mm mellom.
Det kommer an på hva slags hus det er. Da jeg skulle bytte tak måtte jeg pent måle meg fram på innsiden fordi det var forskjellige avstander mellom hver taksperre. Liiiiite irriterende. :xkamilenski skrev:
"617 - 532 - 481 - 702 osv osv"
Test med en liten sterk magnet. Når den fester seg på skruen, bør regelen være der.
Et tips er å kjøpe screwfinder, kraftig magnet.
http://screwfinder.ebutiken.nu/screwfinder-c-58.html
Distribueres av Grabber (om jeg ikke minnes feil). har sett de i flere byggbutikker.
Et tips er å kjøpe screwfinder, kraftig magnet.
http://screwfinder.ebutiken.nu/screwfinder-c-58.html
Distribueres av Grabber (om jeg ikke minnes feil). har sett de i flere byggbutikker.
Har selv en enda billigere manick som jeg er fornøyd med. Jeg tror ikke man kan regne med 100% sikkerhet. Men litt info gir den. Akkurat hvordan DEN fungerer vet jeg ikke. Hadde den vært helt verdiløs, hadde man ikke solgt disse.pfb skrev:
Jeg har kjøpt en annen modell for ca 330, og den fungerer iallfall. E-søkerfunksjonen er upålitelig, men lekter finner den.kamilenski skrev:
Klikk her for å svare