Hei!
Som nybegynner har vi satt oss i en situasjon der en bue vi fjernet var høyere enn dørkarmen som vi satte inn. Dette er antagelig helt normalt, men nå sitter vi i knipa. Har malt om (på gammel tapet) overalt, så nå er det ikke spørsmål om å "gjør om gjør rett" (det får bli en annen gang) men heller å gjøre lemonade av en skikkelig sur sitron!

Tips på hvordan dere ville fikset dette mottas med takk.

Min første tanke var å tette hullet med en utskåret gipsplate (sparkle i skjøten?) og deretter prøve å sette en slags større list utenpå den "vanlige" der oppe.
Ideer mottas med takk!

bilde:
http://imageshack.us/photo/my-images/40/img1815d.jpg/

Takk på forhånd!
 
Gipse - sparkle - male - vær glad! Skru fast en støttekloss i overkant før du gipser.
 
Sett en glassfiberremse over skjøten mellom gipsbitene før du sparkler/maler så slipper du sprekker i malingen senere
 
Så der ett år senere så takker jeg for deres svar!
Ble riktig bra, saget ut en gipsskive som passet i hullet. Satte fast en støttebjelke og sparklet og malte.
Synes bare om man studerer det med lupe at det ikke er strukturtapet rett over døren!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.