Hei!
Som nybegynner har vi satt oss i en situasjon der en bue vi fjernet var høyere enn dørkarmen som vi satte inn. Dette er antagelig helt normalt, men nå sitter vi i knipa. Har malt om (på gammel tapet) overalt, så nå er det ikke spørsmål om å "gjør om gjør rett" (det får bli en annen gang) men heller å gjøre lemonade av en skikkelig sur sitron!
Tips på hvordan dere ville fikset dette mottas med takk.
Min første tanke var å tette hullet med en utskåret gipsplate (sparkle i skjøten?) og deretter prøve å sette en slags større list utenpå den "vanlige" der oppe.
Ideer mottas med takk!
bilde:
http://imageshack.us/photo/my-images/40/img1815d.jpg/
Takk på forhånd!
Som nybegynner har vi satt oss i en situasjon der en bue vi fjernet var høyere enn dørkarmen som vi satte inn. Dette er antagelig helt normalt, men nå sitter vi i knipa. Har malt om (på gammel tapet) overalt, så nå er det ikke spørsmål om å "gjør om gjør rett" (det får bli en annen gang) men heller å gjøre lemonade av en skikkelig sur sitron!
Tips på hvordan dere ville fikset dette mottas med takk.
Min første tanke var å tette hullet med en utskåret gipsplate (sparkle i skjøten?) og deretter prøve å sette en slags større list utenpå den "vanlige" der oppe.
Ideer mottas med takk!
bilde:
http://imageshack.us/photo/my-images/40/img1815d.jpg/
Takk på forhånd!
Så der ett år senere så takker jeg for deres svar!
Ble riktig bra, saget ut en gipsskive som passet i hullet. Satte fast en støttebjelke og sparklet og malte.
Synes bare om man studerer det med lupe at det ikke er strukturtapet rett over døren!
Ble riktig bra, saget ut en gipsskive som passet i hullet. Satte fast en støttebjelke og sparklet og malte.
Synes bare om man studerer det med lupe at det ikke er strukturtapet rett over døren!
Klikk her for å svare