richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 innlegg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6.615 innlegg
Se på denne kontoen : https://instagram.com/carpentry_bymar?igshid=j00j9paxe87z
Hvis man antar at du har en malt list, så sag den som om du skulle gjære den, slip/sag/telg/fil deretter bort den delen av snittet som er/skulle vært umalt slik at dette blir parallelt med møtende list
Hvis man antar at du har en malt list, så sag den som om du skulle gjære den, slip/sag/telg/fil deretter bort den delen av snittet som er/skulle vært umalt slik at dette blir parallelt med møtende list
Sist redigert:
Alle lister går ikke an å forsterke på den enkle måten da materialet liksom ikke strekker til... en solid hulkill som fyller ut helt inn i hjørnet burde gå, men de er jo oftest tynne i realiteten... Så...
Hulkill har jeg måttet gi opp på og gjeret som vanlig...
Hulkill har jeg måttet gi opp på og gjeret som vanlig...
Hei,
Ville bare takke for tråden, brukte dette også i ett av de få rommene jeg ikke rev innertaket, så alt var ... ikke rett.
Etter at man fikk inn snittet var det lettere enn å gjære hulkillist på ujevnt innertak.
Takk for tråden
Ville bare takke for tråden, brukte dette også i ett av de få rommene jeg ikke rev innertaket, så alt var ... ikke rett.
Etter at man fikk inn snittet var det lettere enn å gjære hulkillist på ujevnt innertak.
Takk for tråden
Klikk her for å svare