Jeg har akkurat montert skyvedører foran våre garderober, siden det var litt trangt i høyden måtte jeg kappe takgipsen litt for å få plass. Snittet i taket ble ikke det vakreste og gipsen fliset seg på noen steder.

Jeg tenkte at jeg skulle sette en hvitmalt trelist, typ fugelist 8x15 mm på metallskena for å dekke over sprekken. Men hvordan fester jeg listen smartest?
Jeg lurte på om man kunne sette på dobbeltsidig teip på listen og så en limstreng PL400 eller SuperFix? Har noen et bedre forslag?

• Skjeddørsystem under taklamper med synlig sving på gipstak. Refleksjoner på glasset fra dørene, uten synlige lister montert ennå.
  • Skjødører foran garderober, med en misfarget skjæring i takgipsen over. Mørke glassdører reflekterer rommet rundt.
Dobbelsidig tape burde funke. Jeg hadde begynt med det, og hvis det viser seg at det ikke holder over tid, brukt PL400/TEC7/etc.

• Liker
Attackbävern og 1 annen
  • Laddar…
K Kane skrev:
Dobbelsidig tape burde funke. Jeg hadde begynt med det, og hvis det viser seg at det ikke holder over tid, kjørt PL400/TEC7/etc.
Ja jeg skal gjøre det, så nå at det fantes svarte smyglister i plast på Bauhaus som nok hadde passet som hånd i hanske, og da burde tape holde i massevis.

Skulle det ikke funke å sparkle større hull og så bare en myk fugemasse?

Lexington Lexington skrev:
Skulle det ikke funke å sparkle større hull og så bare en myk fugemasse?
Ja det hadde nok gått men jeg unngår helst det da vi bor i rommet og det støver så forbannet.

Slik ble resultatet med svarte smyglister fra Bauhaus og noen superduper dobbelsidige tape fra Tesa.

• Skyvedør med svarte lister fra Bauhaus og dobbeltsidig tape fra Tesa, installert under et hvitt tak med spotlights.
  • Svart smygliste installert på vegg ved hjelp av dobbeltsidig tape, nærbilde av den endelige finishen.
  • Liker
BengtH og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.