Skal sette opp teklister på utsiden av min "nymonterte" tekdør, hvordan fester jeg disse penest? Messingspiker eller skal man bruke monteringslim? Galvanisert dykkert føles sånn passe... Det samme gjelder eklister innside rundt vindu i baderom, her er foringen i eik, og da tenkte jeg forbore og bruke messingspiker.
 
Jeg synes at messingspiker er pent i eik og det burde det vel være i teak også.
Forbor eikelistene er en god plan, få i tynne spiker i eik kan være vanskelig...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.