raubtier raubtier skrev:
@EasyCash hvordan ble det for deg? Fikk du det til som du tenkte her? Sitter i nøyaktig samme situasjon med teglfasade også så å skru bærline i veggen er ikke å tenke på.
Hei, festet den horisontale bjelken rett mot siden på takfoten og traff inn takbjelkene på riktig cc mål. Se denne tråden hvor jeg har to bilder. Den horisontale bjelken måtte hakkes ut litt.

Snekkeren som gjorde det syntes det var den beste løsningen.

https://www.byggahus.se/forum/threads/klae-in-takfot-i-uterum.421300/#post-4282314

Hm ok er det en bjelke langs med huset så å si som er skrudd i takstolene og så sitter verandaens takbjelker i den, med en regel under som de henger på, der man har frest ut? Forstod jeg bildene riktig da? :D

raubtier raubtier skrev:
Hm ok er det en bjelke langs med huset så og si som er skrudd i takstolene og så sitter takets bjelker i den, med en regel under som de henger på, der man har hakket ut? Forsto jeg bildene riktig da? :D
Akkurat. Kan ta nytt bilde i morgen om du vil?

Tror at jeg forstår men du får gjerne sende et bilde her eller på PM om du har tid og lyst i morgen. (y):D

• Liker
EasyCash
  • Laddar…
Hei du får gjerne sende et bilde til meg med! (Pm) Vet at tråden er litt gammel nå, men sitter i samme situasjon mvh Magnus

• Liker
EasyCash
  • Laddar…
M Mexi71 skrev:
Hei du får gjerne sende et bilde til meg også! (Pm) Vet at tråden er litt gammel nå, men sitter i samme situasjon mvh Magnus
Absolutt.

• Tak med hvitmalt panel og et gjennomskinnelig takvindu.
  • Innendørs hjørne med hvitt paneltak og vegger, sett nedenfra.
Kult, takk 👍

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.