Hva skal man bruke og hvilket fabrikat anbefales? Hvilke skruer anbefales for å feste sammen reisverket?
 
Regelstammen bygger du raskest og billigst med spikerpistol, hvis du velger å skru og er ute etter skruer til fornuftig pris kan jeg anbefale Julas hardhead art 014442, 5x90mm, 550stk, 280kr
 
  • Liker
trojlee
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Hva skal man bruke og hvilket fabrikat anbefales? Hvilke skruer anbefales for å feste sammen regelstammen?
Jeg brukte fasadeplugger av lignende type da bunnsvillen ble festet til platen.
Fasadplugg og skrue fra ESSVE, brukt for å feste en bjelke til en betongplate, med synlig innhylset hode og ekspansjonsfunksjon.
 
  • Liker
trojlee
  • Laddar…
Takk for tipsene, skaninhandlas! Hvilken lengde bør man satse på betongskruvene?
 
  • Liker
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Takk for tipsene, skal handles inn! Hvilken lengde bør man satse på betongskruene?
Husker ikke helt, men har en svak anelse om at de jeg brukte var rundt 175mm, og garasjen står fortsatt i dag. ;)
Kan se om det ble noen til overs og måle.
 
richardtenggren
Jeg kjørte på betongekspander :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.