Enklest er vel å løfte en plate på hver side og kjøre jordskrue eller spyd? Det blir tilstrekkelig stødig, med mindre huset er en saloon og alle cowboyene skal kunne binde hestene sine ved grinden.

Eller så skaffer du en sånn her.... Så trenger du ikke bygge noe!

Uttrekkbart skjermbrett mellom to vegger i en hage, brukt som sikring for barn eller hunder.

Uttrekkbart innsynsskjerm, funker bra som grind/avskjerming for at ikke barn eller hunder skal kunne komme forbi.... :)

Kanskje ikke egnet til ditt formål dog.

• Liker
Per i Hamrånge
  • Laddar…
Strålende løsning crazytok. Installert og klart på noen minutter. Eller TS kanskje vil snekre selv ..... (?)

Fjojtmehmet skrev:
Enklest er vel å løfte en plate på hver side og kjøre jordskrue eller spyd? Det blir tilstrekkelig stødig, om ikke huset er en saloon og alle cowboys skal kunne binde hestene sine ved porten
Jordskrue høres ut som en god idé. Da slipper man både å bore eller grave og støpe. Og da gjør det ingenting heller at det er litt helling.

Men jordskrue er ikke noe man setter selv, eller?

Anna1984 skrev:
Markskrue høres som en god idé. Da slipper man både å bore eller grave og støpe. Og da gjør det ingenting heller at det er litt helning.

Men markskrue er ikke noe man setter selv vel?
Markskruer finnes å kjøpe på Jula for en hundrelapp stykk, om man kan skru dem i selv avhenger helt av hvordan markforholdene er.

Jeg satte 4 stk i plenen vår for et klatrestativ, vi hadde ca 20cm jord og deretter er det mest sprengstein.
Jeg kjøpte et 30mm bor 900mm langt og forboret og sprakk steiner med, ikke morsomt men jeg fikk ned alle til slutt og de sitter veldig stabilt.

Anna1984 skrev:
Markskrue høres ut som en god idé. Da slipper man både å bore eller grave og støpe. Og da gjør det ikke noe heller at det er litt helling.

Men markskrue er ikke noe man setter selv, vel?
Jeg har bare brukt det i "gode" forhold som jord og leire
Skrudde bare på en regelbit og begynte å vri
Sitter som hakket når man er i bunnen

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.