Hei Jeg skal etterisolere min yttervegg fra utsiden og har nå tatt ned den gamle fasaden helt ned til tømmerstokken og skal bygge opp igjen for å avslutte med liggende panel.
Mitt spørsmål er som følger.
Vedlagt har jeg tegnet inn to alternativer for hvordan gjøre.
2: Isolasjon mellom reglene
3: Vindsperre på toppen av isolasjonen
4: Lekter 28x45 montert stående rett på toppen av 45x45 reglene
5: Liggende panel utenpå lektene
2: Isolasjon mellom reglene
3: Vindsperre
4: Lekter 34x70 montert stående rett over liggende 45x45 reglene.
5: Liggende panel utenpå lektene
Noen som kan tipse hvordan jeg skal gjøre?
På forhånd takk. Mvh Espen
Mitt spørsmål er som følger.
Vedlagt har jeg tegnet inn to alternativer for hvordan gjøre.
- Alternativ 1:
2: Isolasjon mellom reglene
3: Vindsperre på toppen av isolasjonen
4: Lekter 28x45 montert stående rett på toppen av 45x45 reglene
5: Liggende panel utenpå lektene
- Alternativ 2:
2: Isolasjon mellom reglene
3: Vindsperre
4: Lekter 34x70 montert stående rett over liggende 45x45 reglene.
5: Liggende panel utenpå lektene
Noen som kan tipse hvordan jeg skal gjøre?
På forhånd takk. Mvh Espen
Sist redigert:
Klikk her for å svare
