Hei!

Ja, som overskriften sier så lurer jeg på hva dette er for et materiale?:) Skiven er lys grå i fargen.

Skal male om et hus fra 1916 som har blitt renovert i omganger og hatt eternitt i kjelleren og andre steder (taket tror jeg).

Hvis dette er eternitt, så lurer jeg på hvordan man skal tenke med overhenget, gjelder samme prosedyre som for fasaden? vaske/skrape løs tørket maling og grunne med visir for til slutt å male på? (Altså la eternitten være der den er)

• Lys grå plate under utstikkende tak med lag av avskallet maling og rustflekker.
  • Lysebrun, teksturert plate med ujevn kant, muligens av eternitt, vurderes for håndtering i husrenovering fra 1916.
  • Utsikten oppover langs en gul husvegg viser underkanten av taket og et takrennesystem i nærbilde mot en skogkledd bakgrunn.
  • Under taket på et hus vises en skive med avflasset lys grått materiale, trolig eternitt, og omgitt av trepanel og takrenne.
Ser som masonitt ikke som eternitt

• Liker
hscn
  • Laddar…
Takk for svar! Jeg skrapet og malte. Det festet bra synes jeg. Slik ble resultatet.

• Nystrøkent malt fasade av en klassisk hvit trebygning, sett i skarpt sollys med skyggespill.
  • Liker
prichard
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.