Hei,
Jeg trengte å fylle et terskelhull på ca 90x10x3 cm, og alt jeg hadde hjemme var en eldre sekk Bygg Max Ute Fix som er noen år gammel. Da jeg blandet fixen ble den litt klumpete, men det var egentlig ikke noe større problem. Den ble lagt på klokken 9 i går kveld, og i dag, 12 timer senere, har den sunket litt sammen og blitt fastere, men har ikke herdet enda.
Hvor lang tid skal man vente før man avskriver at denne fixen ikke lenger er brukbar?
I dette tilfellet skal den kun bære en terskel, så det er ikke et problem om det skulle sprekke litt, men det må herde og helst ikke smuldre opp.
På bildene er det nettopp vannet:
MVH