Jeg som har en del livserfaring og også to hus forstår faktisk ikke hvorfor man kjøper visse varer på BM.

De overvåker prisene på Bauhaus kontinuerlig og forsøker å ligge på nivå. De er vesentlig billigere enn for eksempel K-rauta og Beijers.

Men både kvaliteten og servicen suger jo Hä*tba*le.

Det er i visse tilfeller verdt å hente en vare i butikk men aldri at jeg skulle kjøpe et gulv eller annen vare som er avgjørende for et godt resultat.

• Liker
Anonymiserad 170696
  • Laddar…
B Boende45 skrev:
Jeg som har en del livserfaring og også to hus forstår faktisk ikke hvorfor man kjøper visse varer på BM.

De overvåker prisene på Bauhaus kontinuerlig og prøver å holde seg på nivå. De er vesentlig billigere enn f.eks. K-rauta og Beijers.

Men både kvaliteten og servicen suger jo Hä*tba*le.

Det er i visse tilfeller verdt å hente en vare i butikk men aldri at jeg skulle kjøpe et gulv eller annen vare som er avgjørende for et bra resultat.
En del av forklaringen kan jo være at ts handler hos Byggmax er fordi han er fornøyd med sin lokale butikk, bor i traktene rundt Kalix og mangler alternativer...Bauhaus nordligste butikk ser ut til å ligge i Umeå f.eks.

• Liker
Roger Fundin
  • Laddar…
Noen dager etter at jeg skrev dette innlegget, hørte Byggmax endelig av seg, men det eneste de skrev var at de trengte flere bilder for å kunne ta saken videre. Jeg hadde allerede sendt inn et titalls bilder tidligere på hvordan pallen med gulvet så ut ved mottak og bilder av skadene på de enkelte plankene jeg ville reklamere. Siden det hadde gått så lang tid siden jeg gjorde reklamasjonen, hadde jeg gitt opp å få noen erstatning og kjørt de skadede plankene på søppelfyllingen. Jeg svarte bare kort at hvis ikke det ikke var nok med de bildene jeg hadde sendt tidligere, kunne de legge saken ned. I går, fire måneder etter at jeg gjorde reklamasjonen, fikk jeg en beskjed om at jeg får erstatning for de skadede plankene. Litt trist å måtte vente i fire måneder på beskjed i en reklamasjonssak. Selv om jeg er fornøyd med gulvet jeg kjøpte, vil jeg være tvilende til å bestille noe mer fra ByggMax Webshop.

• Liker
Anonymiserad 170696 og 2 andre
  • Laddar…
F Frazze99 skrev:
Noen dager etter at jeg skrev dette innlegget, hørte Byggmax endelig av seg, men det eneste de skrev var at de trengte flere bilder for å kunne ta saken videre. Jeg hadde allerede sendt inn et titalls bilder tidligere på hvordan pallen med gulvet så ut ved mottakelsen og bilder av skadene på de enkelte plankene jeg ønsket å reklamere. Siden det hadde gått så lang tid siden jeg gjorde reklamasjonen, hadde jeg gitt opp om noen erstatning og kjørt de skadede plankene på søppelfyllinga. Jeg svarte bare kort at hvis det ikke var nok med de bildene jeg hadde sendt tidligere, så kunne de legge ned saken. I går, fire måneder etter at jeg gjorde reklamasjonen, fikk jeg beskjed om at jeg får erstatning for de skadede plankene. Litt trist å måtte vente i fire måneder på svar i en reklamasjonssak. Selv om jeg er fornøyd med gulvet jeg kjøpte, vil jeg være tvilende til å bestille noe mer fra ByggMax Webshop.
Jeg har opplevd lignende behandling fra butikk og kundesupport. Har sagt det tidligere, men det tåler å gjentas. Byggmax kundesupport er den dårligste jeg har opplevd "ever"

F Frazze99 skrev:
Den 28 februari bestilte jeg ca 25 m2 laminatgulv fra ByggMax nettbutikk. De 13 mars kom pakken til den lokale ByggMax butikken i Kalix. Da jeg kom til butikken for å hente ut gulvet, meddelte en butikkansatt at forsendelsen var transportskadet, men at de dessverre ikke kunne gjøre en skademelding, det var jeg nødt til å gjøre. Litt merkelig synes jeg, siden det i prinsippet var en interntransport innen ByggMax. Da jeg hadde lastet av gulvet, fotograferte jeg de skadede pakkene og fylte ut en skaderapport på ByggMax sin nettside. En uke senere, den 25 mars, når jeg hadde lagt gulvet og gått gjennom alle plankene, kompletterte jeg skademeldingen med det eksakte antallet transportskadede planker og ytterligere noen planker som hadde produksjonsfeil. Jeg vedla også bilder av samtlige planker.

Nå har det gått over to måneder uten at jeg har hørt noe fra ByggMax reklamasjonsavdeling. Er det noen andre som har dårlige erfaringer med ByggMax sin måte å håndtere reklamasjonssaker på? For øvrig handler jeg en hel del i ByggMax butikken i Kalix hvor personalet er hyggelige og hjelpsomme.
Hei, jeg har samme problem. Jeg har lagt et gulv som er dårlig. Opprettet en sak m.m hos Byggmax. Ikke en eneste respons på to måneder. Sendte e-post til daglig leder, fikk e-post dagen etter om at saken var igangsatt. Så har jeg ikke hørt noe igjen på 1 måned. Elendig. Vil ikke fjerne det dårlige gulvet før de har gitt noen respons. Så vi har et knirkende gulv hjemme. Skrevet på klagesiden minst 10 ganger og spurt hvordan det går. Vi får mase videre rett og slett.

• Liker
Anonymiserad 170696
  • Laddar…
F Frazze99 skrev:
Noen dager etter at jeg skrev dette innlegget hørte Byggmax endelig av seg, men det eneste de skrev var at de trengte flere bilder for å kunne ta saken videre. Jeg hadde allerede sendt inn et titalls bilder tidligere på hvordan pallen med gulvet så ut ved mottakelsen og bilder av skadene på de enkelte plankene jeg ønsket å reklamere. Siden det hadde gått så lang tid siden jeg gjorde reklamasjonen hadde jeg gitt opp på noen erstatning og kjørt de skadede plankene på søppelfyllinga. Jeg svarte bare kort at hvis det ikke var nok med de bildene jeg hadde sendt tidligere så kunne de legge saken ned. I går, fire måneder etter jeg gjorde reklamasjonen, fikk jeg beskjed om at jeg får erstatning for de skadede plankene. Litt trist å måtte vente i fire måneder på beskjed i en reklamasjonssak. Selv om jeg er fornøyd med gulvet jeg kjøpte, vil jeg være tvilende til å bestille noe mer fra ByggMax Webshop.
Tror det går åt skogen for dette selskapet om de ikke endrer sitt reklamasjonssystem. Det er vel ikke ok at man ikke kan reklamere i butikk. Kjøpte en vannslange hos Byggmax som sprakk etter noen dager. Dro tilbake til butikken for å bytte varen, men nei, var tvunget til å reklamere på nettet. La ikke ned så mye besvær for 159 kr: Har tidligere handlet mye på Byggmax, men nå takker jeg for kaffen. Riktig dårlig.

Sist redigert:
  • Liker
Anonymiserad 170696 og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.