Stolpene er ikke festet til vognstykket og føles litt svake med sine 65mm for å ha noen bærende funksjon ved trappehullet. Gjetter at det kun handler om fallsikring, hva tror dere?
Gjetninger er ikke verdt noe for deg, du må åpne og sjekke hvordan bjelkelaget ligger, hvis det ligger omvendt, henger innertaket i luften uten stolpene.
Det er ingen gjetning, se på tegningen så ser du hvordan bjelkela
Rickard.ag skrev:
Gjetninger er ikke verdt noe for deg, du må åpne og sjekke hvordan bjelkelaget ligger, hvis det ligger omvendt, henger innertaket i luften uten stolpene.
Det er ingen gjetning. Se på tegningen så ser du hvilken vei bjelkelaget ligger. Stolpene er også tegnet inn.
Flott rettet (ditt innlegg så jeg ikke før jeg skrev mitt så innlegget mitt var til ts) jeg overså det på tegningen. Da er selvfølgelig stolpene bærende.