Hei!
Min fantastiske samboer har vært flittig og tatt ned en trappespile på loftet.
Panikken overdøver gleden akkurat nå. Er det en risiko for at konstruksjonen er bærende?

• Trappespaljé ved overetasjes gang, ved siden av bad. Verktøy og papirpose på gulvet, del av spiraltrapp synlig.
  • En utført trappespaljé ved en innendørs tretrapp i en bolig, med utsikt til en stue med TV og møbler i bakgrunnen.
Nei, det virker ytterst usannsynlig.

• Liker
Magmatts
  • Laddar…
Det eneste de pinnene bærer opp er litt maling. Jeg hadde pustet lettet ut og gitt samboeren en glad klapp! Tenk bare på å bygge et ordentlig fallsikring så ingen faller ned.

• Liker
Magmatts
  • Laddar…
Nei, absolutt ikke - den har ingenting med stommen å gjøre.

• Liker
Magmatts
  • Laddar…
7gren 7gren skrev:
Det eneste de pinnene bærer opp er litt maling. Jeg hadde pustet lettet ut og gitt samboeren en glad klapp! Tenk bare på å bygge et ordentlig fallsikring så ingen faller ned
japp. Det er kun kappet til halvparten ned til den liggende regelen, så vi har gjerdet igjen nede

BirgitS
Men uten innfestingen mot taket er det gjenværende "gjerdet" kanskje ikke tilstrekkelig stabilt til å tåle at noen som veier 100 kg faller mot det.

• Liker
Magmatts
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Men uten innfestingen mot taket er det gjenværende "stakittet" kanskje ikke tilstrekkelig stabilt for å klare at noen som veier 100 kg faller mot det.
bra synspunkt. Den tar jeg med meg

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.