Hva ble dere enige om?

Bytte av lister eller at man skulle bruke de gamle listene?

Hva er gjort på veggene, tatt ned tapet eller malt på tapet og hva ble dere enige om.

Det kunne være typ microlit som man ser på veggen under fargen, men jeg synes det mangler informasjon for å kunne klage. Timene som du spurte om kan nok være riktige, men kvaliteten på arbeidet må jo vurderes ut fra hva du har bestilt.

Det ser litt trist ut kan jeg nok være enig i, men så kommer det, som sagt, an på hva du har bestilt.

Her kommer et bilde på litt lengre avstand, den lange listen har nå løsnet, den var limt.

• Løsnet hvit list og parkettgulv ved vegg og døråpning.
Sparklet og malt over tapet samt brukt fiberduk på vegger, listene var nye men de har satt dit nye igjen fordi de var skadet etter at de hadde hamret dem på plass. Jeg er enig i at det er vanskelig å si antall timer. Takk for alle svar :-)

Men dette er vel ikke samme stedet som ditt første bilde.

Her ser det ut som nye lister som sitter dårlig montert...virker som en blanding av gammelt og nytt.

Får man spørre om det er en "alt i allo" firma som har gjort alt eller er det forskjellige håndverkere for hver ting. Utrolig trist list montering. Men om ikke listene skal males etter montering blir det nesten alltid kjedelig synes jeg.

Det er samme stedet, men de har byttet listene

Jeg synes det høres ganske rimelig ut. Det hadde kanskje gått an å gjøre det raskere, men for alt arbeidet du har fått utført så føles vel ikke en arbeidskostnad på 34' urimelig eller?

Samme håndverker har gjort jobben i et alt i ett firma,

Så håndverkeren har vært der i dag og byttet lister?

Nei ikke i dag, siste bildet er listene som ble satt på andre gangen og de ser finere ut :-)

Kan nok stemme det er ganske mye ulike jobber som er gjort,

Barnrikehuset skrev:
...Hva er morsomt med dørkarmen?...
Hva jeg mente (morsomt er kanskje feil ord) er at det ser ut som dørkarmen slutter 3-4 mm over gulvflaten. Og så er gulvsokkelen satt slik at den skal komme i nivå med karmen.

Jeg gjetter at det opprinnelige gulvet var litt tykkere enn det nylagte.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.