1.359 lest ·
3 svar
1k lest
3 svar
Er det mulig å kjøpe slik panel / hvordan freser jeg den selv?

Vi har tettet igjen et takvindu og vil tette igjen hullet med samme type takpanel som brukes på resten av overetasjen.
Huset er fra -72. Det ser ut til å være 14x145 som er brukt, men er det mulig å finne denne profilen et sted? Som et alternativ ser jeg på muligheten for å frese mønsteret selv, men har bare en 8mm overhåndsfres og er usikker på om jeg kan kombinere frem samme profil, de perlestafffresene jeg har funnet har ikke de myke overgangene jeg ser i denne profilen.
Siste utvei er vel å finne et bilde stort nok til å dekke hullet, men det ser litt rart ut med et bilde på et skråtak... :-/
Medlem
· Västra Götaland
· 185 innlegg
Hvor mange løpemeter handler det om da?
Det går jo an å få produsert et stål og frest fram nye bord men det blir kostbart om det bare er noen få bord som trengs.
Håndoverfres funker om du kan finne et fresejern med en lignende profil. Du bør nok i så fall montere fresen i et bord.
Det går jo an å få produsert et stål og frest fram nye bord men det blir kostbart om det bare er noen få bord som trengs.
Håndoverfres funker om du kan finne et fresejern med en lignende profil. Du bør nok i så fall montere fresen i et bord.
Klikk her for å svare