H
A Argastesnickaren skrev:
Blir inget jättehull om man gjør som innlegg 3 beskriver.
Skru inn skruen igjen, slå litt på skruen så mollypluggen retter ut seg som den var når den ble satt dit, så er det bare å dra den ut på samme måte som den gikk inn;)
Det har jeg aldri prøvd, har alltid tatt raskeste måte;):D
 
  • Liker
  • Haha
raveper og 1 annen
  • Laddar…
Takk for alle svar! Høres ut som det sikreste kanskje er å trykke den inn litt og deretter dekke over den, så jeg satser på det :-)
 
Bryt av den.
 
Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Duo-max er ellers min favoritt fra før.
Krever ikke noe verktøy for å montere, fungerer bra til både enkel og dobbeltgips og når man skal fjerne den drar man bare ut plast-ringen og klipper av den. :)
Er ikke gipsankere enda enklere?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.