Støtte på denne veggen. Det er ingen grove lekter, bare 50*50 og de sitter 60cc.
Veggen går mellom en yttervegg og en helt vanlig innervegg.
Hva tror dere, er den bærende?
Kanskje støtter opp i sidelengs, men det er også rart for det er et rekkehus
og det ligger i midten av rekken, men det finnes noen av husene her som
er helt frittstående og det kanskje er de som trenger denne konstruksjonen.
Veggen går mellom en yttervegg og en helt vanlig innervegg.
Hva tror dere, er den bærende?
Kanskje støtter opp i sidelengs, men det er også rart for det er et rekkehus
og det ligger i midten av rekken, men det finnes noen av husene her som
er helt frittstående og det kanskje er de som trenger denne konstruksjonen.
jepp diagonale bjelker som er saget til noenlunde bra passform mellom de loddrette bjelkene.
ene siden av veggen henger det kjøkkeninnredning på den andre var det ingenting bortsett fra en grusomt stygg tapet som nektet å løsne, derfor ryker gipsen.
lurer fordi det er andre gang jeg støter på en "bærende" vegg, selv om jeg har fått det forklart at det ikke finnes noen bærende vegger i underetasjen, og det ser slik ut på tegningen også...merkelig! men kanskje er det fordi det finnes nøyaktig like hus som er helt frittstående at de gjorde slik at alle fikk disse veggene.
bygd -78 (gyldent årstall det der)
ene siden av veggen henger det kjøkkeninnredning på den andre var det ingenting bortsett fra en grusomt stygg tapet som nektet å løsne, derfor ryker gipsen.
lurer fordi det er andre gang jeg støter på en "bærende" vegg, selv om jeg har fått det forklart at det ikke finnes noen bærende vegger i underetasjen, og det ser slik ut på tegningen også...merkelig! men kanskje er det fordi det finnes nøyaktig like hus som er helt frittstående at de gjorde slik at alle fikk disse veggene.
bygd -78 (gyldent årstall det der)
Klikk her for å svare
