Hei.

Nå brenner det i knutene. Snart begynner eventyret.
Holder på og sjekker dreneringsrør og som alt annet finnes det en del å velge mellom.
ESS-DRÄN, "vanlige" dreneringsrør, "vanlig" dreneringsslange m.m.

Et spørsmål til dere som har bygget grunnmuren selv eller vet hva deres grunnarbeider brukte:
Hva har dere valgt, hvorfor og erfaring??
Og hvor har dere gjort deres innkjøp.

Takk på forhånd
Said
 
Hei,

den fyren som drenerte for meg la ned "vanlige" dreneringsrør. Han mente at slange var for vanskelig å jobbe med.

-- Arne
 
Slang er veldig slitsom å få rett og holde på plass.

Vanlige dreneringsrør er billigst på Bygg-max så vidt jeg vet.

ESS-DRÄN har jeg ikke prøvd, men skal være veldig bra.

Har du gode markforhold, bruk vanlige rør. Er det dårligere forhold, velg ESS-DRÄN.

/Roger
 
Hei Said

Det er lettere å få til fallvinkelen med rør enn med slange.
 
Dreneringsprylar skal man kjøpe på Granngården, Bøndene kjøper jo kilometervis av det, så de pleier å ha virkelig gode priser.
 
Takk for tipsene.

Karl12:
Jeg fant nettsiden, men kan man se hva de har for produkter??


Det blir nok ESS-DRÄN.

Said
 
Said,

jeg har ingen anelse om deres web, jeg har en rett i nærheten så jeg har ikke trengt å sjekke. Ring og hør! :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.