3.486 lest ·
21 svar
3k lest
21 svar
Drenering, hjelp!!
Ja men da kreves Platon også på utsiden av celleplasten. Da forsvinner hele poenget og det er enklere, og sannsynligvis billigere, å sette Pordrän eller lignende plate som er laget for formålet.H henryry skrev:
Det kan så være, men den suger likevel ikke til seg vann som en Vettexduk.GoC skrev:
Selv har jeg beskyttet min nybygde kjellervegg som kan lignes ved en mållinje etter et utforrenn. 50m. Bratt bakke kolliderer med min kjellervegg. Motstanden består av lecablokker, vanlig isopor og ytterst Platonmatte. Enda så lenge er kjelleren knusktørr.
Staffan
Så klart at det fungerer da du har platonmatten ytterst. På samme vis som man har hjelmen på hodet for å beskytte den myke halvsenile massen innenfor skallebenet. Din isopor vil nok fortsette å være tørr og beskyttet mot ytre påvirkning. Pordrän og lignende er alt i ett og blir trolig billigere om man er helt upraktisk og trenger å kjøpe tjenesten. Færre momenter å feste en pordränplate, rulle ut litt markduk og fylle mot. Isopor, lime fast, feste den uregjerlige platonmatten og deretter gjenfylle. Tid er pengerStaffan2000 skrev:
Det må så være, men den suger likevel ikke til seg vann som en Vettexduk.
Selv har jeg beskyttet min nybygde kjellervegg som kan lignes ved en målgang etter et utforløp. 50m. Bratt bakke kolliderer med min kjellervegg. Motstanden består av lecablokker, vanlig isopor og ytterst Platonmatte. Foreløpig er kjelleren knusktørr.
Staffan
Men du legger ikke eps celleplast ytterst med fuktig jord motfylt. Da blir det litt bakvendt.
Klikk her for å svare