Noen som vet hva det skyldes?
Er interessent på et Modulhus (ikke Modulent!) bygget i 1998, og samtlige dørkarmer inne i huset glipper i hjørnene. Det ser ut som om treverket har krympet. Hva skyldes dette?
Det samme gjelder taklistene - det er glipper mellom taklistene og innertaket i de fleste rom. Hvorfor blir det slik?
Takknemlig for svar!