Holder på å renovere kjøkkenet, og skal legge dobbeltgips oppå gulvslyngene i henhold til LK:s anbefalinger og lurer på hvilken kamstørrelse man skal bruke på fiksene mellom gipslagene? Kommer til å bruke Ardex S48.
/H
/H
Få svar her, så jeg måtte søke andre steder... Tydeligvis skal man ha typ 8-10 kamstørrelse
Klikk her for å svare