Holder på å renovere kjøkkenet, og skal legge dobbeltgips oppå gulvslyngene i henhold til LK:s anbefalinger og lurer på hvilken kamstørrelse man skal bruke på fiksene mellom gipslagene? Kommer til å bruke Ardex S48.

/H
 
Få svar her, så jeg måtte søke andre steder... Tydeligvis skal man ha typ 8-10 kamstørrelse
 
Utålmodig?
 
Er ganske sikker på at jeg brukte 5mm kam. Det ser ut til å fungere enda etter 10 år.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.