Heisann,
Vi trenger å bytte ut landgangen til vår flytebrygge. Avstanden (i plan, med en høydeforskjell mellom lav- og høyvann på ca 1,2 m) er ca 6 m så jeg antar at den trenger å være ca 6,5-7,0 m(?) og kanskje 1,2 m bred.
Jeg tenker at det er bedre å bygge en ramme av HEA-bjelker enn i tre. Er det riktig tenkt?
I så fall, hvilken dimensjon skal vi ta og holder det med en bjelke i hver kant i lengderetningen?
Må det sveises eller finnes det en smart måte å sette den sammen på stedet?
Er det noen som kanskje til og med har en tegning?
Takk!