Medlem
· Västra Götaland
· 1 709 innlegg
Jeg søker en tape som er diffusjonsåpen for å vindbeskytte på utsiden av vinduer, mellom karm og fasade, som en ytre beskyttelse av klassisk drevning.
Forslag mottas takk. Har sett en variant i "Isolas Vindbeskyttelsestape" men veldig dyr og vanskelig å finne i utlandet. Skulle altså gjerne bestille fra Tyskland eller lignende for å få ned prisen.
Forslag mottas takk. Har sett en variant i "Isolas Vindbeskyttelsestape" men veldig dyr og vanskelig å finne i utlandet. Skulle altså gjerne bestille fra Tyskland eller lignende for å få ned prisen.
Medlem
· Västra Götaland
· 1 709 innlegg
Kanskje. Men da må jeg finne en diffåpen bottningslist, pluss at det ikke føles like vindtett som å ha teipet. Kanskje jeg tenker feil.thomasx skrev:
Derimot på innsiden blir det bottningslist + akrylfug for å få det helt damptett sammen med byggplasten.
Medlem
· Västra Götaland
· 1 709 innlegg
Finnes jo filterteip, http://www.bygghemma.se/utomhus/tak/kanalplasttak/tillbehor/filtertejp-halle-isolux/p-171935 men den er kanskje for luftig.
Medlem
· Västra Götaland
· 1 709 innlegg
Har nå kjørt med Isolas svarte tape, føles litt "loddent" på utsiden. Betalte fullpris hos min proffshandler i Göteborg, ca 250 kr inkl mva per rull 25 m.
Men søren for et grep den har. Har på flere steder teipet mellom vinduskarm og trelekt på fasaden for å dekke drevspringen. Var nødt til å demontere på ett sted. Når jeg dro av tapen fulgte det med trefjøler fra lekten, det er ikke direkte sølvteip fra Biltema det...
Men søren for et grep den har. Har på flere steder teipet mellom vinduskarm og trelekt på fasaden for å dekke drevspringen. Var nødt til å demontere på ett sted. Når jeg dro av tapen fulgte det med trefjøler fra lekten, det er ikke direkte sølvteip fra Biltema det...
Klikk her for å svare