Vi holder på og bygger om en sportshytte og jeg lurer på hvor og om jeg skal ha en dampsperre.
Veggen består av ytterpanel, vindsperre, 95mm isolering og innerpanel.
Kan jeg eller bør jeg sette dampsperren på innerpanelet og deretter skru gips direkte på?