Vi holder på og bygger om en sportshytte og jeg lurer på hvor og om jeg skal ha en dampsperre.
Veggen består av ytterpanel, vindsperre, 95mm isolering og innerpanel.
Kan jeg eller bør jeg sette dampsperren på innerpanelet og deretter skru gips direkte på?
 
Hopp over plasten og skru gipsen direkte.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.