Selv om det egentlig ikke spiller noen rolle.........selv om det ER asbest i limet så vil det ikke avgi noe uansett. Ikke mer enn det allerede finnes normale mengder asbest i luften uansett. Tro det eller ei, men alle filtrerer asbest hver dag.............veldig små mengder, men likevel.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.