Hei!

Har en "forberedt" vedovnsinstallasjon i stuen som ser ut til å kunne ta et par år før den ferdigstilles. Har et utskåret rundt hull i innertaket med en diameter på ca 32cm.

Har noen et tips om noe å dekke hullet med? Jeg tenker meg en hvitlakkert dekkplate, rund eller kvadratisk med 4 skruehull, som da kan skjule et 32cm hull.

Vil av estetiske grunner helst ikke lage en egen løsning, men lurer på om noen har sett noe lignende det jeg beskriver.

Mvh
Pagge
 
sjekk med et ventilasjonsfirma om de har en løsning på problemet, hadde selv 2 hull 210 ved siden av hverandre som de skulle opp gjennom, fikset med en dekkplate
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.