Litt avhengig av hva slags fasade du har, ser jo ikke plankene like ut på begge sider. For de fleste typer av stående panel bruker man jo kløyvd virke som har en høvlet side og tre "kløyvde". Hvis du snur slikt virke, ser det jo litt rart ut.
Er plankene så dårlige, ville jeg byttet dem ut helt.