Jeg lurer på om det er mulig å bytte ut 3 av 8 fagverkstakstoler med A-takstoler i en garasje med betongpanner for å få økt innvendig høyde i en del av garasjen! Hvordan og hva er den beste løsningen?
Jeg vurderer å bytte 3 av 8 fagverkstakstoler til A-takstoler i en garasje med betongtakstein for å få økt innvendig høyde i en del av garasjen! Hvordan og hva er den beste løsningen?
Takknemlig for svar?
Det bør vel gå.
Det blir da byggesøknadspliktig (eller i det minste en melding) siden du endrer i bærende konstruksjon, og selvfølgelig skal du (eller konstruktør) regne på det så det fungerer. Du vil nok måtte levere inn beregningene til kommunen senere også.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.