Jeg skal bytte en del av min bunnsville, ca 2 meter (råteskadet).
Den tidligere bunnsvillen er 70x120 men den dimensjonen er jo litt spesiell i dag.
Er det noen problemer med å slå sammen tre stykker 45x70 istedenfor, og skal jeg tenke på noe spesielt i så fall? Har dere noen tips for isolasjon under bunnsville, i dag ligger det noe som ligner innplastet blårull (70-tallshus).
Jeg vet at det sannsynligvis går an å spesialbestille dimensjonen, men jeg har litt hastverk med å få dette til.

to 45x120 ved siden av hverandre blir mer stabile enn å stable tre 45x70 uten at de helimes.

Jeg kanskje var litt uklar, svillen er altså 70 høy og 120 bred. Jeg hadde to alternativer, to stykker trykkimpregnerte 34x120 stablet på hverandre eller å sette sammen 3 stk. 70x45 ved siden av hverandre =70x135 som da ville bli litt bredere men det ville fungere. Siden jeg ikke ville bruke trykkimpregnert sluttet det med at jeg satte sammen 3 stykker og det fungerte nok bra. Man kunne ha løst det med å komplettere med å lime også men det ble litt akutt siden jeg hadde altandøren fjernet og ønsket å få det på plass igjen. Takk for svaret.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.