Hei godt folk. Premiere for meg her på
Forumet så hei!
Jeg har kjøpt et hus og vi skal flytte inn i midten av aug.
Jeg skulle ønske å bytte innertak før vi flytter inn men har da støtt på problemet at nåværende plater har målet 400x2400.
Min opprinnelige plan var å bare skru ned eksisterende tak og erstatte med et nyere i type av eks huntonit samt bruke de gamle lektene. Men takplater som tilbys i dag ser hovedsakelig ut til å være på 300 eller 600?
og jeg antar nå at lektene under eksisterende tak bør være tilpasset etter 400 plater som kompliserer det litt for meg
så! Hvordan går jeg frem, skulle helst ønske å slippe å gipse, sparkle, slipe, male.
Finnes det noen lur person som har en god idé
Og er det noen som vet om 400 plater eksisterer i dag? Og i så fall, hvilket merke/leverandør
Forumet så hei!
Jeg skulle ønske å bytte innertak før vi flytter inn men har da støtt på problemet at nåværende plater har målet 400x2400.
Min opprinnelige plan var å bare skru ned eksisterende tak og erstatte med et nyere i type av eks huntonit samt bruke de gamle lektene. Men takplater som tilbys i dag ser hovedsakelig ut til å være på 300 eller 600?
og jeg antar nå at lektene under eksisterende tak bør være tilpasset etter 400 plater som kompliserer det litt for meg
så! Hvordan går jeg frem, skulle helst ønske å slippe å gipse, sparkle, slipe, male.
Og er det noen som vet om 400 plater eksisterer i dag? Og i så fall, hvilket merke/leverandør
Har ikke noe svar angående 400mm plater.F Femtioelva skrev:Hei godt folk. Premiere for meg her på g
Forumet så hei!
Jeg skulle gjerne bytte innvendig tak før vi flytter inn men har da støtt på problemet at nåværende plater har målet 400x2400.
Min initielle plan var å bare skru ned eksisterende tak og erstatte med et nyere i type av eks huntonit samt bruke de gamle lektene. Men takplater som selges i dag virker stort sett å være på 300 eller 600?
og jeg tar nå for gitt at lektene under eksisterende tak burde være tilpasset etter 400 plater, hvilket kompliserer det en del for meg
så! Hvordan går jeg fremover? Skulle helst ønske å slippe å gipse, sparkle, slipe, male.
Og er det noen som vet om 400 plater eksisterer i dag? Og om, hvilket merke/leverandør
Derimot kanskje det går an å montere de nye platene andre veien, da 2400 er jevnt delbart med 400. Kanskje en dum idé, men en idé iallfall.
Klikk her for å svare