Jeg bestemte meg for å kjøpe Byggmax egne plater, og hva jeg har hørt er det S:t Eriks som produserer dem, men jeg tviler på det nå som jeg har lest fraktlappen som jeg fikk i morges. Platene i seg selv er av veldig god kvalitet, vil jeg si. Litt støpeskjegg her og der og litt stein som stikker opp i platene.
Disse platene er ment å være grunnlaget for drivhuset mitt. Hittil virker de helt greie! For kun kostnaden av typ 4000 kr for 115 350x350x50 plater og 20 stk 175x350x50 plater. 4 av hele platene var sprukket, noe som er helt greit, jeg mener det er derfor man bestiller i hvert fall 10 % ekstra plater.
Jeg har derimot et spørsmål, jeg har kjøpt 60 kg fugesand (brun) fra Byggmax da jeg ikke orket å kjøre hele veien til Bauhaus, har noen erfaring med den sanden, hvis ja, send gjerne et bilde av hvordan den ser ut. Takk!
Skal dere dyrke i drivhuset vil det bli litt smuss i fugene uansett. Vi fugde med grå steinmel men har supplert med byggmax brune og det er ikke noe vi tenker på.
Skal dere dyrke i drivhuset kommer det til å bli litt skitt i fugene uansett. Vi fugde med grått steinmel men har komplettert med byggmax brun og det er ingenting vi tenker på.