Vil gjerne ha tips om hvordan jeg best og tryggest bygger stillas eller løser en sikker arbeidsplass for å male vindskiver og fasade over pulttaket på uterommet. Taket er kanalplast, 4 meter langt og 3 meter bredt
På venstre side, dvs. foran uterommet har jeg et byggstillas, men lurer på hvordan jeg løser det over taket. Har dere noen lure tips?
 
  • Hus med svart fasade og rød takstein, omgitt av grønn plen og trær. Uterom med kanalplasttak synlig til venstre.
Legg kryssfiner minst 15mm tykk over minst to takbjelker på uterommet.
 
F fribygg skrev:
Legg plywood minst 15mm tykk over minst to takbjelker på uterommet.
Og hvordan/hvor skal jeg forankre den?
 
Er det virkelig så bratt at den trenger å forankres? I så fall kan du vel skru under en regel og legge over kanten på pulpettakets høye del.
 
F fribygg skrev:
Er det virkelig så bratt at den trenger å forankres? I så fall kan du vel skru under en regel og legge over kanten på pulttakets høye del.
Det er mulig at det ikke er for bratt, men vil ugjerne ta sjanser. Ja, men det var et godt forslag. Prøver med det. Takk for din hjelp.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.