Jeg holder på med å bygge ut fyrrommet slik at jeg får plass til en stor akkumulatortank. Det kommer til å bli 2 nye vegger. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal fikse dette? På den siden jeg bygger ut, vil den eksisterende veggen bli stående. Må jeg ha gipsplate på innsiden? Jeg tenkte å bruke plast først, deretter isolasjon, asfaltplate og til slutt ytterpanel i så fall. Så, må jeg ha gips på innsiden? Det kommer til å ligge mer isolasjon rundt tanken.
Jocke