Hei! Jeg har kjøpt 18 stk 45*45*2500 lekter samt vinkeljern og skruer for å bygge et lagringssystem for plate- og bordmateriale. Jeg tenkte å bygge omtrent slik, se bilde:
:
Bygger jeg da de nedre hjørnene i henhold til bildet? Lurer også på hvordan jeg i så fall unngår å skru inn de to første skruene når jeg setter inn de andre to, og om 45*45-lekten vil sprekke av å bli skrudd gjennom 4 ganger.
Takknemlig for tips. Slik ser det ut der jeg vil organisere, det er overetasjen på et laftet uthus. Det finnes rom for å sette inn virke fra kortsiden av "hyllesystemet".
Hei! Jeg har kjøpt 18stk 45*45*2500 lekter samt vinkeljern og skruer for å bygge et lagringssystem for plate- og plankemateriale. Jeg tenkte å bygge omtrent slik, se bilde:
:[bilde]
[bilde]
Bygger jeg da de nedre hjørnene ifølge bildet? Lurer også på hvordan jeg i så fall unngår å skru inn i de første to skruene når jeg setter inn de andre to og om 45*45-regelen vil sprekke av å bli skrudd gjennom 4 ganger.
Takk for tips. Slik ser det ut der jeg vil organisere, det er overetasjen på et tømret uthus. Det er plass til å stikke inn virke fra kortenden på ”hylle systemet”.
[bilde]
Hei,
Hvordan går det med dette? Er det bygget nå? Hvilke tømmerdimensjoner ble det til slutt?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.