Agsson, leser tråden og lurer så klart på hvordan det gikk med dette. Har selv vurdert å gjøre det samme. =)
Hei!
Bygget er i gang og den ene langsiden har nå modifiserte takstoler. Hadde en konstruktør som tegnet tegninger, og etter godkjent byggesøknad bygger jeg selv.
Får ikke dele detaljene på tegningene, men legger opp et bilde som viser prinsippet. Ingen mål stemmer på akkurat dette bildet og er ikke noe noen bør bygge etter, ta kontakt med noen som er villig til å regne/tegne med akkurat deres mål.
Med det sagt, det funker, men det blir jo en del arbeid. Men bra blir det hvis du spør meg
Hei, takk for svaret! Var litt sen med å svare her, skylder på at jeg har vært på nordligste Fårö med dårlig dekning.. Gøy at det funker og at du blir fornøyd. Hadde vært gøy å se litt før-og-etter-bilder senere, så kanskje det blir enklere å ta en beslutning. Har søkt gjennom hele internett etter noen som har gjort dette nemlig =)
Hei! Jeg skal se på et 70-tallshus med skikkelig nedfelt topplue (valmet med store takskjegg). Det hadde vært supergøy å få se hvordan det ble til slutt!
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.