Poster jeg feil, så kan dere gjerne flytte det, dette forumet er det beste stedet jeg kan finne.
Jeg har i dag en gråsteinsmuret betongklakk som mur mot gaten, vil heve denne til 60 cm og pusse for å gjøre det pent.
Er lecablokker fornuftig å gjøre dette med?
Skal ikke være noe marktrykk mot muren, men blir en frittstående mur.
Mure på du og puss alt, så får du like overflate, legg gjerne et par jern 10 mm i nest siste skiftet så holder det bedre, ikke glem å lage en hatt på den som stikker litt utenfor, (betongplate, tre) vann kan gå ned og det kan fryse i fugene.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.