Hei alle sammen i juletidene!

Poster jeg feil, så kan dere gjerne flytte det, dette forumet er det beste stedet jeg kan finne.

Jeg har i dag en gråsteinsmuret betongklakk som mur mot gaten, vil heve denne til 60 cm og pusse for å gjøre det pent.
Er lecablokker fornuftig å gjøre dette med?

Skal ikke være noe marktrykk mot muren, men blir en frittstående mur.

/Peter
 
L
Mure på du og puss alt, så får du like overflate, legg gjerne et par jern 10 mm i nest siste skiftet så holder det bedre, ikke glem å lage en hatt på den som stikker litt utenfor, (betongplate, tre) vann kan gå ned og det kan fryse i fugene.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.