Skal 'boksen' du skal gjemme rullegardinen festes i taket? Det føles som om det skulle bli en ganske klumpete sak, men jeg vet jo ikke hvordan det ser ut i rommet ellers. Jeg har en idé, jeg skal se om jeg får til en enkel skisse.N NoOne2k skrev:
Den kommer i så fall bli innfelt i veggen over vinduet og ligge skjult i veggenM MetteKson skrev:
Hei, hvordan gikk det med deg? Vurderer en lignende løsning over mine terrassedører som av en eller annen grunn åpnes innover.N NoOne2k skrev:
Det gikk helt utmerket. Gjorde som tegningen i første innlegget, det ble stabilt og bra, ulempen er at den dagen den trenger å byttes må man finne frem skruehodene og male om hele veggen når man skal ta ned motoren.
Det finnes fordeler og ulemper med alt. Dessverre har jeg flyttet fra huset, men jeg trenger ikke bekymre meg om hvordan jeg skal løse eventuelle problemer den dagen de oppstår.
I dag fem år senere fungerer den daglig. Installasjonen ble usynlig.
I tillegg valgte jeg å felle inn spotter i den horisontale dekklisten som er 100mm bred.
Det finnes fordeler og ulemper med alt. Dessverre har jeg flyttet fra huset, men jeg trenger ikke bekymre meg om hvordan jeg skal løse eventuelle problemer den dagen de oppstår.
I dag fem år senere fungerer den daglig. Installasjonen ble usynlig.
I tillegg valgte jeg å felle inn spotter i den horisontale dekklisten som er 100mm bred.
Klikk her for å svare
