Heisann! Nå er det slik at jeg skal bygge mitt første innertak i leiligheten min. Trenger råd og tips ut fra deres erfaringer og kunnskap.
1: plåtregler eller tre, samt hvilken størrelse kreves på dette og hva er billigst?
2: noe moment som er litt kronglete og man kan tenke seg litt for før?
3: rommet er 3 meter bredt og da skal det jo være (regler?) som bærer opp reglene i midten av taket. Skal det festes med noe spesielt?
Takk på forhånd! Daniel
1: plåtregler eller tre, samt hvilken størrelse kreves på dette og hva er billigst?
2: noe moment som er litt kronglete og man kan tenke seg litt for før?
3: rommet er 3 meter bredt og da skal det jo være (regler?) som bærer opp reglene i midten av taket. Skal det festes med noe spesielt?
Takk på forhånd! Daniel
Er ikke helt med på forutsetningene?eldanne skrev:Heisan! Nå er det sånn at jeg skal bygge mitt første innertak i leiligheten min. Trenger råd og tips ut fra deres erfaringer og kunnskap.
1: stålstendere eller treverk samt hvilken størrelse kreves for dette og hva er billigst?
2: noe steg som er litt vanskelig og man kan tenke seg litt om på forhånd?
3: rommet er 3 meter bredt og da skal det jo finnes (stendere?) som bærer opp stenderne i midten av taket. skal det festes med noe spesielt?
Takk på forhånd! Daniel
Har du revet ut det gamle taket, eller skal du senke det mot det eksisterende taket?
Skal du ha gips, panel eller foliert sponplate?
Som sagt, fortell mer om forutsetningene og hva du ønsker som sluttresultat!
Klikk her for å svare